Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Η τελευταία μέρα ενός σκύλου σε φωτοαφιέρωμα που ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ!

Ο σκύλος έζησε ίσως την πληρέστερη μέρα της ζωής του...Δυστυχώς όμως έπρεπε να είναι και η τελευταία, καθώς ο Ντιουκ, το μαύρο Λαμπραντόρ, έπασχε από οστεοσάρκωμα. Έτσι λοιπόν οι ιδιοκτήτες τους αναγκάστηκαν να τον απαλλάξουν από τον πόνο.

Πριν όμως από αυτό...φρόντισε να περάσουν την καλύτερή τους μέρα! Το φωτορεπορτάζ διαθέτει λεζάντες, όπως θα μας μιλούσε ο Ντιουκ!
Ξεκίνησα με πολλά burgers!
Και γέλασα
Και σκέφτηκα πόσο θα μου λείψει αυτό το μέρος
Είπαμε αστεία
Σοβαρευτήκαμε
Οι φίλοι μου από δίπλα ήρθαν να με δουν. Είναι δίδυμοι και όταν κάποιος τους προσέφερε burger αρνήθηκαν γιατί δεν ήθελαν να πάρουν από τα δικά μου.
Η Kristen ήρθε να με δει. Είναι η κολλητή μου
Όσο περιμέναμε τον κητνίατρο, η Kristen πρότεινε να πάμε έναν περίπατο. Τότε κάποιος είπε: "Γιατί δεν πάτε να παίξετε στο πάρκο με τα νερά στο λίγο πιο κάτω;"
"Ξέρεις οτι θα μου λείψεις έτσι;"
"Κι εσύ επίσης"
"Θέλω να με βοηθήσετε και να προσέτε την οικογένειά μου"

"Με ακούτε; Μόνο αυτό θέλω"
Βραχήκαμε
Χαμογελάσαμε
Νιώσαμε τέλεια
Και σπάσαμε τους κανόνες
Άκουγα τα παιδιά να παίζουν και σκέφτηκα τα δύο μικρά που έχω σπίτι. Μου αρέσει να τα προσέχω.
Ξεκουράστηκα
Δεν πόνεσα, αν και ο όγκος είχε μεγαλώσει πολύ
Ένιωσα την αγάπη
Είπα αντίο στην όμορφη φίλη μου Kira. Με "είδε" να στέκομαι εκεί πριν ο γιατρός πει οτι είχε φτάσει η ώρα. Ήμουν ενθουσιασμένος.
Βασικά, δεν είπα αντίο, είπα "στο επανιδείν"
Θεέ μου, ήμουν τυχερός. Ο χρόνος μας ήταν λίγος όμως μου δώσατε μία δεύτερη ευκαιρία και ζήσαμε μαζί. Σου αρέσει όταν σε κοιτάω και ποτέ δεν θα σταματήσω.
Για πάντα, Ντιουκ
athensmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: