Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Κρυμμένα μηνύματα σε πασίγνωστα λογότυπα

Τα μεγάλα brands έχουν μελετήσει το logo τους περισσότερο απ’ όσο νομίζετε 


Όχι, το παρόν ποστ δεν μιλάει για συνωμοσίες και κρυμμένα illuminati σύμβολα σε συσκευασίες δημητριακών, αλλά για κάτι πολύ πιο έξυπνο.   


Ο λόγος για τις αριστοτεχνικά κρυμμένες, αλλά γεμάτες νόημα, λεπτομέρειες που περνούν απαρατήρητες σε λογότυπα μεγάλων εταιρειών. 
Λογότυπα που όλοι μας λίγο πολύ έχουμε αντικρίσει εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες φορές.  
 Ρίξτε μια ματιά στην αποκαλυπτική ερμηνεία μερικών από τα πιο αναγνωρισμένα logo διεθνώς, και δεν θα τα ξαναδείτε ποτέ με το ίδιο μάτι!    

 Magnify Image
Βλέπετε το κρυμμένο παγώνι στο σήμα του NBC;   

Magnify Image
Το βέλος κάτω από το logo της Amazon είναι παραπάνω από ευδιάκριτο, αλλά ποιος έχει προσέξει ότι στην πραγματικότητα το βέλος ξεκινά από το “A” και καταλήγει στο τελευταίο γράμμα του αγγλικού αλφάβητου “Z”; Πρόκειται για έναν τρόπο να τονιστεί ότι η Amazon εμπορεύεται τα πάντα, από το Α ως το Ω.   

Magnify Image
Η υπηρεσία του Facebook, “Facebook Places” (που νομίζω ότι δεν υφίσταται πια, διορθώστε με αν κάνω λάθος) είχε αρχικά δημιουργηθεί με σκοπό να ανταγωνιστεί και να ξεπεράσει το Foursquare. To ίδιο το σήμα της υπηρεσίας υποδηλώνει παραπάνω από διακριτικά την αντιπαλότητα αυτή: Ο δείκτης φαίνεται να “πατάει κάτω” σε ένα σημείο του χάρτη που σχηματίζει τον αριθμό τέσσερα (four)  


Magnify Image
 Η ταχυδρομική εταιρεία FedEx έχει έξυπνα τοποθετήσει ένα βέλος, στον λευκό χώρο μεταξύ του Ε και του Χ. Μία διακριτική υπενθύμιση του γεγονότος ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή ώθηση προς τα εμπρός, παραδίδοντας τα πακέτα μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.  

Magnify Image
 Το λογότυπο του SONY Vaio συμβολίζει την σύζευξη της αναλογικής και της ψηφιακής τεχνολογίας, με την συλλαβή "va" να σχηματίζει ένα αναλογικό κύμα, και την συλλαβή “io” να αντιπροσωπεύει το δυαδικό σύστημα 1 και 0   

Magnify Image
Βλέπετε την αρκούδα μέσα στο βουνό της σοκολάτας Toblerone;   

Magnify Image
Το γράμμα "R" στο λογότυπο του Ποδηλατικού Γύρου της Γαλλίας είναι στην πραγματικότητα το σκίτσο ενός ανθρώπου που κάνει ποδήλατο   Μπορεί να φαίνεται σαν ένα απλό σχέδιο με έντονα χρώματα, αλλά στην πραγματικότητα το λογότυπο του Μουσείου του Λονδίνου αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο η γεωγραφική έκταση της πόλης έχει επεκταθεί με το πέρασμα του χρόνου 

 lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: