Ο πτέραρχος της RAF, Andy Green, είναι ο ταχύτερος άνθρωπος στον κόσμο, κατέχοντας το ρεκόρ ταχύτητας στη στεριά, που κρατάει από το 1997, με 1.228 χλμ/ώρα, και όταν μιλάει απαιτεί σεβασμό
.
Όμως, όπως ξέρουμε, στη τελευταία αποστολή του Bloodhound SSC, ο βρετανός και η ομάδα πίσω από αυτό το εγχείρημα θέλουν να πιάσουν τα 1.000 μίλια την ώρα, ήτοι 1.600 χλμ/ώρα.
Στο παρακάτω βίντεο, έπειτα από το πώς σταματάει το Bloodhound SSC, θα δεις τον Andy να μας εξηγεί το εκπληκτικό carbon μονοκόκ πλαίσιο που ζυγίζει μόλις 200 κιλά, αλλά είναι απίστευτα δυνατό. Διαθέτει επτά στρώματα ινών άνθρακα που υφαίνονται μαζί και χρειάζεται πάνω από 10.000 ανθρωποώρες ώστε να κατασκευαστεί αυτή η μπανιέρα που είναι ίσως η ισχυρότερη στον κόσμο.
Το “αυτοκίνητο” χρησιμοποιεί ένα V8 κινητήρα 2.3-λίτρων από την Cosworth F1, μόνο και μόνο για να λειτουργεί την αντλία καυσίμου του κινητήρα τζετ, που προέρχεται από ένα Eurofighter Typhoon, κατασκευής Rolls-Royce, με την συνολικά ιπποδύναμη να υπολογίζεται στους 133.000 ίππους.
Επίσης, στο παρακάτω βίντεο θα δεις πάλι τον Andy Green να μας εξηγεί γιατί μέσα στο κοκπιτ του Bloodhound SSC, υπάρχει ένα ταχύμετρο της Rolex, με τελευταία ένδειξη τα 1000 μίλα/ώρα. Ο λόγος δεν είναι άλλος, γιατί αν υπάρχει μια καταστροφική αποτυχία σε κάποιο από τα ηλεκτρονικά όργανα, αυτό της Rolex λειτουργεί αυτόνομα, με το κοντέρ να έχει το δικό του GPS.
Autoblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου