Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

1 λεπτο αρκει για να κατανοησουμε ότι όλα αυτά που θεωρούμε προβλήματα δεν είναι καν προβλήματα! (video)

Όταν βλέπεις τα παιδιά που ζουν σε άθλιες συνθήκες στις χώρες του Τρίτου Κόσμου να διαβάζουν τα προβλήματα που εμείς θεωρούμε σημαντικά, αναθεωρείς πολλά για όσα πίστευες μέχρι σήμερα.

Στο βίντεο που δημοσίευσε η οργάνωση WATERisLIF εμφανίζονται παιδιά και ενήλικες από χώρες της Αφρικής να διαβάζουν πραγματικά προβλήματα συνανθρώπων μας από αναπτυγμένες χώρες όπως αυτά αναρτήθηκαν στο hashtag # FirstWorldProblems.
Είναι σοκαριστικό να ακούς από το στόμα παιδιού που δεν έχει καθαρό, πόσιμο νερό ότι ένας συνομήλικος του στην Ευρώπη εκνευρίζεται γιατί όταν πηγαίνει στο μπάνιο ξεχνάει το κινητό του.
Άλλα «μεγάλα» προβλήματα του αναπτυγμένου κόσμου:

- Μισώ όταν το καλώδιο του φορτιστή μου δεν φτάνει μέχρι το κρεβάτι
– Μισώ όταν τα δερμάτινα καθίσματα μου δεν είναι θερμαινόμενα
– Όταν πηγαίνω στο μπάνιο και ξεχνάω το κινητό μου
– Όταν ξεχνάω τα ρούχα μου στο πλυντήριο και αρχίζουν να μυρίζουν.
– Μισώ που το σπίτι μου είναι τόσο μεγάλο. Χρειάζομαι δυο ρούτερς για να έχω παντού Ίντερνετ.
– Όταν η τσίχλα με άρωμα μέντας κάνει το κρύο νερό να φαίνεται παγωμένο
– Όταν πρέπει να γράψω μια επιταγή στην υπηρέτρια αλλά ξεχνάω το επώνυμο της
– Που δεν μπορώ να περπατήσω και να γράψω μηνύματα ταυτόχρονα
– Όταν ξεχνάω τον φορτιστή μου στο κάτω όροφο
– Μισώ που οι γείτονες μου κλειδώνουν το ασύρματο ίντερνετ
– Μισώ όταν τους λέω ότι δεν θέλω πίκλες και αυτοί πάντα μου βάζουν.
Μήπως τελικά τα μεγάλα και τρομακτικά προβλήματα μας, δεν είναι καν προβλήματα; Δείτε το βίντεο:

dinfo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: