Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Κάτι περίεργο συμβαίνει σε αυτή την φωτογραφία! (foto)


Η Τζίνα Γιανγκ ζει στο πλευρό του... χάρτινου ομοιώματος του πατέρα της!
Συντετριμμένη από το θάνατο του τον... ''πηγαίνει'' σε μέρη που ήθελε να επισκεφθεί

  Ο πόνος της είναι αβάσταχτος. Δεν μπορεί να δεχθεί ότι ο πατέρας της «έφυγε» χωρίς να καταφέρει να δει κάποια μέρη του κόσμου που πάντα ονειρευόταν.

Έτσι, η Τζίνα Γιανγκ πήρε ένα χάρτινο ομοίωμα του πατέρα της… ανά χείρας και άρχισε να το πηγαίνει ταξίδια σε αρκετές χώρες.

Ο πατέρας της 25χρονης πέθανε προ δύο ετών από καρκίνο του στομάχου, προτού προλάβει να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Δεν είχε μπορέσει να το πραγματοποιήσει, καθώς –όπως εξηγεί η κόρη του- ήθελε να παρέχει στην οικογένεια του ό,τι καλύτερο μπορούσε, αναφέρει η Daily Mail. Επιθυμούσε να μη λείψει τίποτα από τη σύζυγο και το παιδί του και στέρησε αρκετά πράγματα από τον εαυτό του. Ακόμα και το να παίξει γκολφ που του άρεσε πολύ.

Η Τζίνα Γιανγκ τον θυμάται να δουλεύει με τις ώρες στο καθαριστήριο του στη βόρεια Βιρτζίνια, ακόμη και όταν αρρώστησε. Για να καταφέρει να μετριάσει κάπως τη θλίψη της, μετά το χαμό του, η κοπέλα άρχισε να εργάζεται ακόμη σκληρότερα στην εταιρεία που διέθετε στη Νέα Υόρκη. «Αν με έβλεπε κάποιος χωρίς να γνωρίζει, θα νόμιζε ότι τα έχω όλα. Αυτό που οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να δουν ήταν ότι το γεγονός του θανάτου του πατέρα μου, σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα, επηρέασε κάθε ίνα του κορμιού μου, της καρδιάς μου, του μυαλού μου και της ψυχής μου», γράφει η ίδια στο blog της.

Ξαφνικά αποφάσισε να τα εγκαταλείψει όλα και αγόρασε ένα εισιτήριο άνευ επιστροφής για την Ισλανδία, παίρνοντας μαζί της ένα χάρτινο ομοίωμα του πατέρα της. «Δεν είχε ποτέ τη δυνατότητα να ταξιδέψει στον κόσμο. Θυσίασε τα πάντα για τους άλλους», τονίζει. Για να τιμήσει τη μνήμη του και να γαληνέψει και η ίδια, άρχισε να επισκέπτεται χώρες της Ευρώπης και να ανεβάζει φωτογραφίες στο Instagram.




















stroumfaki.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: